jag har förmågan att glömma bort.

hemma i västerås, kväll nummer två. dag nummer ett har redan gått. man ska väl inte klaga på skolgången
eftersom att jag bara står i mjukisar och rör mig i princip. men det är ändå på något sätt väldigt jobbigt.
man måste hela tiden ta ansvar och jag orkar inte det just nu..och eftersom att jag tycker macbeth inte är
en rolig föreställning blir det ännu värre. jag vet att jag inte ska sitta här och bara klaga för allt blir så
mycket värre. så jag ska sluta nu. det kommer nog ändå i efterhand vara de
bästa två veckorna på mycket länge.

satsigt.

Kommentarer
Postat av: klara

åh, TACK lina, vad glad jag blir! :'D

2009-04-15 @ 10:27:34
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0