v staden

det har varit en skön helg med både utgång och seghet. nu har macbeth statat igen efter en dags vila. faktikst ganska kul idag tycker jag, men det kan väl ha med andra saker att göra också.
premiären är på onsdag, börjar bli nervös.

just nu sitter jag hemma i västerås och slappar....ja, för vad kan man annars göra här i v staden?
lägenheten ska snart säljas och jag vet inte om jag tycker det bara ska bli skönt eller om jag kanske kommer sakna alla underbara kvällar och dagar här i min lilla lya. det får väl bli minnen man alltid kommer ihåg och så får jag flytta in i något annat och skaffa minnen där också.
ja, livet rullar på helt enkelt.



maskinen var föresten på pluto i fredags, grymt bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0