åland

har haft en mycket bra dag. hårfärgen vart väldigt mörk hehe, men det ser helt ok ut nu.
såg ut som skit när jag kom till sylvia precis efter färgningen men sånt är livet.

träffade linda och fyndade ett par jeans och en vårjacka på myrorna. en underbar affär måste jag säga. sedan kom linda på att hon kunde använda min present till henne så vi satte oss på grappa. det blev pizza och mycket skratt. tror vi störde bordet brevid lite eftersom att dom flyttade. haha. sen blev det att titta på åland 2005 bilderna och framförallt filmerna. har inte skrattat så mycket på väldigt länge. vi var helt galna jag och linda med alla kossor på åland. hahaha.

en mycket bra dag som sagt. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0