eh ja

jag försöker mig hela tiden på att skriva en blogg. men jag känner inte att jag hittat grejen jag vill skriva om. mig själv känns ju allmänt tråkigt eftersom att det knappt händer något i mitt liv. inget du vill veta om i alla fall tror jag... men känner alltid för att skriva av mig ändå så nu gör jag det.

har haft en väldigt seg tisdag som vanligt. skolan känns ju allmänt onödig just nu. vill nog bara ta studenten och börja leva livet. det hårda livet kankse man ska nämna...för ska ju satsa för att komma in på balettakademin har jag tänkt. vet att det är en väldigt jobbig utbildning men har velat detta sedan jag var jätte liten. kan ju alltid försöka och kommer jag inte så får jag väl ta till plan B (som inte riktigt finns än). men får väl hoppas på att jag kommer på det inom en kort tid. för det är ju inte mycket kvar nu av skolan. projekt och slutprojekt, sen är väl de mest på listan avprickat innan den stora sista punkten Studenten. har panik men känner mig ändå lättad. hur går det ihop? snart är det ju 100 dagars festen och det ska bli grymt skoj! och får ju inte glömma nämna studentkryssningen med tjejerna. ojoj, har ändå ganska mycket att se fram emot.
så sluta deppa och lev livet lina.

Kommentarer
Postat av: felicia

eeeeh ja!¨

det är inte lätt det här!

studen krysset wwwwwwwwwooooooooow

bra motto det kör vi på ;)

<3

2009-02-04 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0