en helt annan

5 år, kan det verkligen vara så många.
känns som att tiden spolats tillbaka på en milli sekund och att jag är i högstadiet igen. fast med nya lina som verktyg. ja ett nytt verktyg. ett nytt liv fast med samma lilla lina. måste ju påpeka att det känns så sjukt bra och att jag aldrig vill spola fram tiden igen!

Idag har varit en bra dag. en mycket bra dag. har träffat alla tjejerna på fika. längesen jag träffade dom nu så det var otroligt roligt. sedan har jag fått goood mat med ett
underbart sällskap.
och vips så var jag på raw. utan förvarning. det var trevligt men jonathan skulle tagit av sig den där pälsmössan och inte varit så bitter. då skulle kvällen vara tiptop. men sällskapet gjorde att jag glömde bort jonathan framme på scenen.
jag såg bara en helt annan

nu ska jag sova för i morgon blire sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0