eskilstuna

godmorgon .

skön dag framför mig. är ju ledig idag och är just nu i eskilstuna. har glömt hur skön säng jag har här hos mamma och pappa, haha. men idag ska jag träffa bea på stan och titta lite i fina eskilstuna. sen ska jag smita iväg från henne och träffa micke. vi har bestämt oss för att denna gång inte äta någon mat, bra! så jag vet inte rikgit hur det blir men något blir det väl i alla fall :) sen blir det hemfärd till västerås för att ta mig upp till matten på fredag, kanon kul.

jag har funderat på om jag ska tatugera in en liten text. sofie har texten på foten så måste kolla med henne först om jag får ta texten. men jag vill nog ha den någon stans på revbenen tror jag :) Why walk when you can dance? är texten. as fint tycker jag men får se hur det blir med det :) har ju länge velat tatuera mig och nu får jag ju det...haha. allt händer när man är 18 ;) kankse lite överdrift där men tatuera mig ska jag någon gång i livet och varför inte nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0