iphone

hur man kan ha så otur?
tydligen måste min mobil in på service. jag kan sms alla och den funkar perfekt förutom att jag inte kan ringa eller ta emot samtal. var på telia idag och han testade massa grejer men den funkar inte. så den måste alltså in på service. kan jag ha mer otur med tekniska grejer?! sånt ska bara funka....jaja, inget att göra.

snart är det kittelfjäll iaf. ska bli såå skönt att få komma iväg och åka av mig lite :) har inte stått på snowboarden från förra sesongen...hehe. hur ska det gå egenlitgen? men längtar till offpisten i kittel! bara några dagar kvar och i morgon blir det kul att fira lica ;) garvar redan nu! vi får veta sen våra planer!
nu ska jag hem till etuna igen, hejdå


Kommentarer
Postat av: feliciA

hahah ni kommer göra nå as cp jag lovar:P

2009-02-10 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0