mkt att göra..

helgen har varit bra trots små händelser.
vi startade allt med utekväll på fredagen. lica var såklart vid min sida och det var ganska roligt på silk. haha, men det roligaste var när oscar och filip med busted av vakten medans jag sprang :P haha, ni är helt störda. men sen kom lördagen och självklart kom vi försent till träningen...sen var det stenhård träning i 3-4 timmar och jag var helt slut på tåget hem till eskilstuna. planerna var att hänga med bea och gänget till Grappa för att fira linus. men jag orkade itne det och stannade hemma. helt sjukt att jag klarade av en hemma kväll. mycket längesen jag gjorde det!
men så blev det söndag. satte klockan på 9.30 för att gå upp och plugga. men vad gjorde man? jo somnade om och blev väckt av pappa kl 12. då blev det bråttom in i duschen för att sedan ta sig ut till roxnäs och titta på nya huset. har blivit fantastiskt fint med några utslänga väggar och så. känns som att jag kommer trivas kanon bra där. fint med snö på hela mälaren!!
sen var det dags att ta sig till västerås igen för ännu en träning. den varade i 2 timmar och det gick ganska bra. snabbt hem för att plugga och filip kom över. har inte hunnit plugga något alls. det var så mycket bra på tv vi ville se så undra hur det ska gå på provet i morgon. kanske måste sätta mig nu och plugga, kl 1 på natten. bra planerat lina....not!
men jaja, det var helgen och den var ganska lyckad ändå. trots att man var stressad och allt sånt. men det får man väl ta nu när det bara är en knapp månad kvar till projektet. missa inte det! :)
nu är det pluggdags. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0