section 12

och hur har denna onsdag varit? väldigt seg. som vanligt.

onödig uppgång till kl 11 då vi hade lektion utan lärare. kan inte fatta att dom tror att vi ska jobba när det bara kommer någon och tittar förbi ibland. så den lektionen blev väl mest sittande på dansgolvet. sen var det dags för att ha projekttid med section 12. det är iaf lite kul. men jag och lica är så dåliga på det där med att koreografera ihop så allt sket sig totalt. så denna lektion blev mest sittande den också. fullfart! eller vad säger du?
det kommer inte bli någon klackjazz och itne heller någon hård hiphop. så allt sket ju sig. men vi har fått klar affischen och overallerna har lämnats in för tryckning:) en positiv sak idag...kanon kul.

har blivit så negativ. lica och jag gjorde som vanligt mat tillsammans och deppade. eeeaa...men kvällen blev ganksa mysig ändå och filip kom förbi en snabbis och kollade Pimp My Ride. sen bestämde jag mig för att åka hem till mamma och pappa och få lite fruktsallad. väldigt smarigt måste jag säga. skönt att vara tillbaka i eskilstuna för en gångs skull faktikst. så jag slipper sitta ensam i en soffa och kolla på tila.
men peppad för i morgon! då är jag ledig och ska spendera några timmar med bea :)
så....lite positiv i alla fall!

här är vår fin fina affisch, kom och kolla


Kommentarer
Postat av: felicia

haha orkar inte med dig:P

döööör eeeeaaaa!

nej klackjazz ´kan bajsa för vi ba deppar såd et funkar inte! Vår mat är mums! :)

puss på dig

2009-02-05 @ 00:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0