helgen med massa innehåll, i morgon färd till oslo

det har varit en bra helg med både party (hm...chill), myskväll framför eurovision, tävlings tittande, pluggande och god felicia mat. hela helgen spenderades i västerås, som vanligt nu för tiden. grymt skönt att slippa flytta mellan två städer hela tiden så försöker vara i västerås så mycket som möjligt tiden fram till studenten.
jag känner att det börjar bubbla lite i magen. snart är det stundent och sen är allt över. då har man inte många dagar kvar att längta till här i livet. men jag ska inte vara negativ. studenten kom precis där jag ville ha den, när jag är som mest skoltrött och behöver frihet.

i morgon blir det oslo!



Kommentarer
Postat av: Felicia

pusss för en härlig helg! <3

2009-05-19 @ 17:51:50
URL: http://feliciasoderberg.blogg.se/
Postat av: maxime

FINA LINAAA! Det var allt för länge sen. Vad händer? Vi måste träffas snart, blir galen annars. <3

2009-05-22 @ 00:40:07
URL: http://maxiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0